VŠEOBECNÉ ZMLUVNÉ PODMIENKY
PDF formát RTF formát
I. Úvodné ustanovenia
1. 1. Tieto Všeobecné zmluvné podmienky ustanovujú podmienky
poskytovania služieb poskytovateľa užívateľovi a sú neoddeliteľnou
súčasťou Zmluvy, resp. Záväznej objednávky (ďalej len Objednávka).
1. 2. Poskytovateľ služby je AWD Systems s. r. o., Cementárska ulica 1650/14,
900 31 Stupava, IČO: 35 958 405, DIČ: 2022070853, IČ DPH SK2022070853, vložka č. 37844/B, Okresný súd Bratislava I.
1. 3. Užívateľ je právnická alebo fyzická osoba, ktorá na základe
Zmluvy, resp. Objednávky užíva Službu.
1. 4. Služba je prenájom priestoru na serveri poskytovateľa, a to v
rozsahu určenom v Zmluve resp. v Objednávke.
1. 5. Doména je pre účely týchto Všeobecných zmluvných podmienok Doménou druhej úrovne.
1. 6. Zmluva resp. Objednávka je podľa špecifikácie Služby záväzný
objednávkový formulár
s náležitosťami a v zmysle ustanovení Všeobecných
zmluvných podmienok a Cenníka, riadne vyplnená a elektronicky alebo faxom
odoslaná poskytovateľovi, čím poskytovateľovi vzniká záväzok poskytnúť
užívateľovi požadovanú službu a užívateľovi záväzok za službu podľa
objednávky zaplatiť dohodnutú odmenu.
1. 7. Cenník je aktuálny zoznam poskytovaných Služieb s uvedením
platnej ceny.
II. Predmet zmluvy
2. 1. Predmetom zmluvy je záväzok poskytovateľa poskytnúť užívateľovi
na požiadanie, pri splnení stanovených podmienok, určité služby, vykonať
práce, dodať veci či poskytnúť práva a to za účelom zriadenia Služby pre
užívateľa a záväzok užívateľa zaplatiť za Služby poskytovateľovi dohodnutú
cenu podľa platobných podmienok dohodnutých v zmluve.
2. 2. Všeobecné zmluvné podmienky riešia spôsob a podmienky, vzťahy a
povinnosti medzi užívateľom a poskytovateľom. Neoddeliteľnou súčasťou
Všeobecných zmluvných podmienok je Cenník, Zmluva resp. Objednávka. V
prípade uzatvorenia Zmluvy, táto má prednosť pred ustanoveniami
Všeobecných zmluvných podmienok.
2. 3. Odoslaním Objednávky užívateľom a následným potvrdením jej
prijatia poskytovateľom (telefonicky, e-mailom, faxom alebo listom) sa
uzatvára zmluvný vzťah medzi užívateľom a poskytovateľom.
2. 4. Poskytovateľ poskytuje Službu prostredníctvom celosvetovej siete
Internet.
2. 5. Poskytovateľ má právo odmietnuť poskytovanie Služby alebo zmenu
Služby v prípade, ak je užívateľ dlžníkom poskytovateľa alebo ak by to
bolo v rozpore s právnym poriadkom Slovenskej republiky.
III. Trvanie zmluvy
3. 1. Zmluva nadobúda platnosť dňom potvrdenia prijatia Objednávky
poskytovateľom.
3. 2. Zmluva sa uzatvára na dobu neurčitú.
3. 3. Výpovedná lehota je pre obe strany stanovená na jeden mesiac,
pričom začína plynúť od prvého dňa mesiaca nasledujúceho po obdržaní
výpovede.
3. 4. Zmluva môže byť vypovedaná výlučne písomnou formou a to
doporučeným listom.
3. 5. Poskytovateľ má právo v prípade podstatného porušenia Všeobecných
zmluvných podmienok užívateľom odstúpiť od zmluvy s okamžitou platnosťou.
IV. Cena a platobné podmienky
4. 1. Cena za služby je uvedená v platnom Cenníku služieb a je závislá
od dĺžky predplatného a počtu služieb. Cenník je súčasťou Všeobecných
zmluvných podmienok.
4. 2. Zúčtovacie obdobie je stanovené podľa Objednávky.
4. 3. Cena za služby za zúčtovacie obdobie bude uhradená užívateľom na
stanovené zúčtovacie obdobie vopred, a to na základe fakturácie služby
poskytovateľom. Poskytovateľ vystaví spravidla jednu faktúru za všetky
poskytnuté služby. Faktúra bude vystavená do 5 dní od posledného dňa
príslušného obdobia a bude splatná do 5 kalendárnych dní odo dňa
vystavenia.
4. 4. Poskytovateľ má právo upraviť ceny služieb. V prípade zvýšenia
cien musí poskytovateľ o zmene vopred upozorniť užívateľov, a to najneskôr
jeden mesiac pred upravením cien. Upozornenie môže byť oznámené rôznymi
prostriedkami, a to prostredníctvom elektronickej pošty, faxom, alebo
listom. V prípade, že užívateľ s úpravami nesúhlasí, má právo odstúpiť od
zmluvy ku dňu nástupu platnosti nového Cenníka služieb.
4. 5. Poskytovateľ má právo upraviť Všeobecné zmluvné podmienky po
predchádzajúcom upozornení užívateľov, a to najneskôr jeden mesiac pred
nástupom platnosti nových Všeobecných zmluvných podmienok. Upozornenie
môže byť oznámené rôznymi prostriedkami, a to prostredníctvom
elektronickej pošty, faxom alebo listom. V prípade, že užívateľ s úpravami
nesúhlasí, má právo odstúpiť od zmluvy ku dňu nástupu platnosti nových
Všeobecných zmluvných podmienok.
V. Práva a povinnosti poskytovateľa
5. 1. Poskytovateľ sa zaväzuje poskytnúť užívateľovi služby v
objednanom rozsahu v najkratšej možnej lehote.
5. 1. 1. Za najkratšiu možnú lehotu sa považuje lehota potrebná na vybavenie všetkých povinných náležitostí
pre registráciu, resp. preregistráciu domény podľa pravidiel správcov príslušných domén.
5. 2. Poskytovateľ udelí užívateľovi nevýhradné právo prístupu k
serverom firmy prostredníctvom internetu, za podmienok uvedených v týchto
Všeobecných zmluvných podmienkach a v Zmluve, resp. v Objednávke.
5. 3. Prístup k službe je možné realizovať prostredníctvom
identifikačného kódu užívateľa a vstupného hesla.
5. 4. Poskytovateľ je povinný oznámiť užívateľovi akékoľvek zmeny
týkajúce sa poskytovaných služieb.
5. 5. Poskytovateľ si vyhradzuje právo na dočasné prerušenie
poskytovania služieb v prípade zásahu tretích osôb, či vyššej moci
(povodeň, požiar, iné živelné pohromy, vojnový stav a pod.), alebo v
prípade poruchy tretích dodávateľov, ak týmto skutočnostiam preukázateľne
nebolo možné zabrániť.
5. 6. Poskytovateľ sa zaväzuje vopred informovať užívateľa o všetkých
okolnostiach znemožňujúcich poskytovanie služieb, pokiaľ mu tieto
okolnosti budú vopred známe. Týka sa to predovšetkým prerušenia prevádzky
z dôvodu údržby systému, prerušenia dodávky energie, havárie,
rekonštrukcie inžinierskych sietí a pod.. Informácie o prerušení dodávky
služieb budú užívateľovi doručené prostredníctvom elektronickej pošty
alebo faxom.
5. 7. Nedostatky služby sa poskytovateľ zaväzuje odstrániť v čo
najkratšom termíne, najneskôr však do 24 hodín (s výnimkou prípadov
uvedených v bode 5. 5.).
5. 8. Poskytovateľ sa zaväzuje, že osobné údaje poskytnuté užívateľom v
rámci Objednávky neposkytne tretej osobe a bude ich používať výlučne na
fakturáciu služieb a zasielanie marketingových materiálov poskytovateľa,
ak tak bolo požadované v Objednávke.
5. 9. Poskytovateľ nenesie žiadnu zodpovednosť za obsah a kvalitu web
stránok umiestnených na jeho serveroch.
VI. Práva a povinnosti užívateľa
6. 1. Užívateľ je povinný riadne a včas uhradiť cenu za služby a to
spôsobom a v termínoch stanovených poskytovateľom.
6. 2. Užívateľ je povinný neodkladne oznámiť závažné zmeny, ktoré môžu
ovplyvniť správnu fakturáciu služieb. V prípade, že tak neučiní, má
poskytovateľ právo odstúpiť od zmluvy
s okamžitou platnosťou.
6. 3. Užívateľ má právo podať reklamáciu na výšku faktúry. Reklamáciu
musí podať písomnou formou, e-mailom, alebo faxom. Splatnosť faktúry nie
je podaním reklamácie ovplyvnená. Prípadné nároky užívateľa na kredit budú
zohľadnené v najbližšej faktúre.
6. 4. Užívateľ sa zaväzuje, že nebude inštalovať do internetu
počítačové vírusy akéhokoľvek druhu, nebude zneužívať akýmkoľvek spôsobom
poskytovanú službu a nebude na serveri a v rámci domén registrovaných poskytovateľom prevádzkovať erotické
stránky/služby a warez stránky/služby, a bude domény využívať výlučne v súlade s právnym poriadkom Slovenskej republiky.
6. 4. 1. Tieto ustanovenia platia tak pre domény registrované bežným spôsobom ako i pre domény registrované formou "dočasnej registrácie" podľa čl. 7 bod 7. 1..
6. 5. Zároveň sa užívateľ zaväzuje, že informácie získané
prostredníctvom poskytovaných služieb bude používať v súlade s príslušnými
právnymi predpismi a nebude prenikať cez sieť do iných systémov a služieb
poskytovaných v internete okrem tých, ku ktorým je oprávnený
poskytovateľom služby.
VII. Iné dojednania
7. 1. Užívateľ môže poskytovateľa požiadať o dočasnú registráciu (ďalej "dočasná registrácia") budúcej užívateľovej domény na poskytovateľa, a to na dobu nevyhnutnú na vybavenie náležitostí podľa "Pravidiel poskytovania menného priestoru v internetovej doméne SK". Počas tohto obdobia bude dotknutá doména plne funkčná a sprístupnená pre užívanie užívateľovi.
7. 1. 1. Pod požiadavkou užívateľa o dočasnú registráciu sa rozumie vyplnenie príslušného poľa objednávkového formulára.
7. 2. Poskytovateľ sa zaväzuje bezodplatne previesť dotknutú doménu na užívateľa okamžite po vybavení povinných náležitostí podľa "Pravidiel poskytovania menného priestoru v internetovej doméne SK".
VIII. Podstatné porušenie Zmluvy
8. 1. Za podstatné porušenie zmluvy užívateľom sa považuje:
a) úmyselné poskytnutie nesprávnych alebo neúplných údajov v súvislosti
so zriadením Služby,
b) opakované používanie Služby v rozpore so Zmluvou alebo Objednávkou,
c) neuhradenie faktúry za služby, a to ani po upozornení a zaslaní
upomienky poskytovateľom.
8. 2. V prípade podstatného porušenia zmluvy má poskytovateľ nárok na
okamžité odstúpenie od zmluvy. Pri odstúpení od zmluvy poskytovateľom z
dôvodov uvedených v článku VIII, ods. 8.1., užívateľ nemá nárok na vrátenie
predplatného na služby.
IX. Záruka a zodpovednosť za škodu
9. 1. Poskytovateľ neposkytuje záruky na produkty, služby alebo ponuky
tretích strán.
9. 2. Poskytovateľ nenesie zodpovednosť za škodu, ktorú užívateľ
spôsobí pri využívaní služieb poskytovaných poskytovateľom v rozpore s
právnymi predpismi.
9. 3. Poskytovateľ nepreberá žiadnu zodpovednosť za užívanie konkrétnej domény užívateľom, a to počas celého obdobia poskytovania služieb, t. j. aj v období kedy je podľa čl. 7 bod 7.1. doména užívateľa prechodne registrovaná na poskytovateľa.
9. 4. Poskytovateľ nepreberá žiadnu zodpovednosť predovšetkým za:
- užívanie domény v rozpore s pravidlami stanovenými pre užívanie ochranných známok, obchodných mien a ostatných predmetov duševného vlastníctva,
- za obsah stránok, ktoré užívateľ prevádzkuje pod konkrétnou doménou.
9. 5. Užívateľ zodpovedá za škodu spôsobenú v dôsledku neodborného a
nedbanlivého užívania služieb poskytovaných poskytovateľom.
9. 6. Užívateľ sa zaväzuje, že ním užívanú doménu a stránky na tejto doméne prevádzkované nebudú porušovať priamo alebo nepriamo práva tretích osôb.
9. 7. Užívateľ sa zaväzuje, že poskytovateľovi nahradí akékoľvek škody, ktoré vzniknú poskytovateľovi v súvislosti s užívaním domény počas celého obdobia poskytovania služby, t. j. aj v období kedy je podľa čl. 7 bod 7.1. doména užívateľa prechodne registrovaná na poskytovateľa.
X. Zhromažďovanie informácií o Užívateľoch, Ochrana osobných údajov
10. 1. Užívateľ, ktorý je fyzickou osobou, odoslaním Objednávky (resp. podpisom zmluvy) potvrdzuje, že ním poskytnuté osobné údaje v rozsahu meno, priezvisko, adresa, e-mailová adresa, telefónne číslo, sú presné a pravdivé a dáva svoj súhlas v zmysle zákona č. 122/2013 Z. z. o ochrane osobných údajov a o zmene a doplnení niektorých zákonov (ďalej len „Zákon o ochrane osobných údajov“) so zhromažďovaním, uchovávaním a spracúvaním osobných údajov Poskytovateľom a ich použitím na fakturačné účely, registráciu domény a ďalšie úkony spojené s objednanou a poskytovanou Službou. Užívateľ nesie plnú zodpovednosť za škody spôsobené nesprávnosťou alebo neaktuálnosťou poskytnutých osobných údajov.
10. 2. Užívateľ udeľuje Poskytovateľovi súhlas podľa bodu 10.1. týchto Všeobecných zmluvných podmienok dobrovoľne a na dobu odvolania tohto súhlasu. Užívateľ má právo udelený súhlas kedykoľvek písomne odvolať. Odvolanie súhlasu je účinné dňom jeho doručenia Poskytovateľovi.
10. 3. Poskytovateľ sa zaväzuje nevyužívať a neposkytovať osobné údaje mimo rozsah nutný na prevádzkovanie objednanej Služby a zabezpečenie jej chodu. Osobné údaje nie sú poskytované žiadnym tretím osobám s výnimkou produktov (registrácia zahraničných domén), pri ktorých je výslovne uvedený opak a s výnimkou poskytovania údajov pre účely fakturácie služieb zazmluvnenej účtovnej firme, ktorá realizuje účtovné úkony za prevádzkovateľa.
10. 4. Poskytovateľ sa zaväzuje chrániť osobné údaje v zmysle platných právnych predpisov a vykonať všetky kroky k zabezpečeniu osobných údajov Užívateľa, ako aj k zabezpečeniu všetkých dátových, databázových a poštových súborov Užívateľa pred ich stratou, poškodením alebo zničením.
XI. Záverečné ustanovenia
11. 1. Neoddeliteľnou súčasťou Všeobecných zmluvných podmienok je
vyplnená Objednávka. Zaslaním Objednávky dáva užívateľ jednoznačne najavo,
že si Všeobecné zmluvné podmienky prečítal, porozumel im a súhlasí s nimi.
11. 2. Zmluvný vzťah medzi užívateľom a poskytovateľom sa riadi zákonom
č. 513/1991 Zb. z. Obchodný zákonník v znení neskorších zmien a doplnkov a
Občianskym zákonníkom.
11. 3. Všetky výnimky nad rámec týchto Všeobecných zmluvných podmienok
musia byť riešené písomnou formou a to dodatkom odsúhlaseným a podpísaným
obidvoma zmluvnými stranami.
11. 4. Tieto Všeobecné zmluvné podmienky sú úplným znením po vykonaných zmenách a doplneniach zo dňa 18. 12. 2013.
11. 5. Tieto Všeobecné podmienky nadobúdajú platnosť dňom potvrdenia
objednávky poskytovateľom a účinnosť prvým dňom poskytovania služby (v
súlade s Čl. V, ods. 5. 1.).
|